Het leven om ons heen verandert sneller dan veel bedrijven
kunnen bijbenen. Tweederde van de consumenten heeft hun waarden het afgelopen
jaar fundamenteel veranderd en evenzoveel klanten vindt dat bedrijven niet snel
genoeg reageren op deze veranderende behoeften. Zo blijkt uit Accenture’s Global Consumer Survey 2022 uitgevoerd onder
ruim 25.000 consumenten., Er zijn meer overwegingen dan ooit tevoren en
het is voor veel consumenten steeds moeilijker om een beslissing te nemen. Over
wat dan ook in het leven. Deze ‘crisis of relevance’ wordt gezien als de
grootste uitdaging voor merken en organisaties, voor marketeers en voor
bureaus. In een inspirerend én praktisch verhaal legt Gijs de Bruijn uit hoe om
te gaan met ‘relevance at the speed of life’.

Spreker: Gijs de Bruijn,
Managing Director at Accenture Song
Gijs is werkzaam als strateeg bij Accenture Song in Amsterdam. Hij brengt bijna 20 jaar ervaring in de creatieve industrie met zich mee. Door zijn ervaring aan klantzijde, bij reclamebureaus en nu aan de consultancy-tafel is hij in staat een brede blik te werpen op de uitdagingen van vandaag. Zijn motto: make things people like instead of make people like things.
