De uitdagingen waar we als maatschappij, mens en merk voor staan zijn gigantisch en de oplossingen niet eenvoudig. Visies worden dagelijks duurzamer en inclusiever. AI geeft ons steeds meer inzicht in de mens achter de doelgroep. Maar er is veel meer nodig om meningen en gedrag écht te veranderen.
Door neurodiversiteit te begrijpen, kunnen we meer inzicht krijgen in wat de sterke meningen van mensen bepaalt die uiteindelijk de basis vormen voor ons gedrag. Tevens, wat het vermogen van mensen is om daadwerkelijk van gedachten te veranderen. Door neurodiversiteit toe te voegen als onderdeel van een holistisch en meer onbevooroordeeld klantbeeld hebben we de kans mensen bij elkaar te brengen in plaats van ze te verdelen.
Sprekers: Joffrey Hoijer, Vice President Strategy & Christian Seidl, Consultant
Bedrijf: Merkle, a dentsu company
Deze sessie wordt aangeboden door dentsu en is kosteloos te bezoeken door deelnemers aan Marketing Live! of de Effie Awards.
Wanneer: 8 november 2022, 16:00 – 16:50 uur



Christian Seidl en Joffrey Hoijer