Marketinglive!
Programma
10.00 - 11.15 | Opening, Keynote & Marketing Talk
Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering.
11.15 - 11.30 | Grab a coffee & go!
Na de opening van de dag is het tijd voor koffie én gaan we direct door naar de verdiepingssessies
11.30 - 12.15 | Verdiepingssessies | Ronde 1
In deze ronde kun je kiezen uit verschillende breakout-sessies, verzorgd in samenwerking met onze partners. De sessies variëren van interactieve panels en klantcases tot inspirerende deep dives – altijd gericht op actuele marketingvraagstukken. Geen verkooppraatjes, maar inhoud, praktijk en dialoog.
12.15 - 13.00 | Lunch & Netwerken
Onder het genot van een broodje, soepje en wat te drinken praat je bij met je vakgenoten in de foyer.
13.00 - 13.45 | Redefine marketing in het tijdperk van GenAI: wat AI wel en niet voor je kan doen
Dit blok staat volledig in teken van Ai. En niet voor niets. De marketingwereld staat aan de vooravond van een ingrijpende transformatie, gedreven door de razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van generatieve AI. In dit plenaire blok verkennen we met diverse sprekers hoe deze technologieën het vakgebied veranderen — van creatieve processen tot strategisch denken — en welke kansen dit biedt voor marketeers.
Aan de hand van actuele voorbeelden, waaronder toepassingen van generatieve AI in tekst en beeld, laten we zien hoe merken reageren op deze verschuivingen. Hoe blijf je relevant, bouw je sterkere connecties op en blijf je wendbaar in een tijd van versnellende innovatie? En hoe manage je daarbij de verwachtingen binnen je team en richting het bestuur?
Deze sessie biedt een toekomstgerichte blik op de rol van AI in marketing, met ruimte voor reflectie en inspiratie.
14.00 - 14.45 | Verdiepingssessies | Ronde 2
In deze ronde kun je kiezen uit verschillende breakout-sessies, verzorgd in samenwerking met onze partners. De sessies variëren van interactieve panels en klantcases tot inspirerende deep dives – altijd gericht op actuele marketingvraagstukken. Geen verkooppraatjes, maar inhoud, praktijk en dialoog.
15.00 - 17.00 | marketing talks & keynotes
Ook in het tweede deel van het plenaire programma verschillende marketing talks en keynotes over actuele en relevante thema’s