Marketinglive!
Programma
10.00 - 11.15 | Opening, Keynote & Marketing Talk
Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering.
11.15 - 11.30 | Grab a coffee & go!
Na de opening van de dag is het tijd voor koffie én gaan we direct door naar de verdiepingssessies
11.30 - 12.15 | Verdiepingssessies | Ronde 1
In deze ronde kun je kiezen uit verschillende breakout-sessies, verzorgd in samenwerking met onze partners. De sessies variëren van interactieve panels en klantcases tot inspirerende deep dives – altijd gericht op actuele marketingvraagstukken. Geen verkooppraatjes, maar inhoud, praktijk en dialoog.
12.15 - 13.00 | Lunch & Netwerken
Onder het genot van een broodje, soepje en wat te drinken praat je bij met je vakgenoten in de foyer.
13.00 - 13.45 | Redefine marketing in het tijdperk van GenAI: wat AI wel en niet voor je kan doen
Generatieve AI verandert marketing razendsnel. Tijdens deze interactieve plenaire sessie delen Wesley ter Haar (MediaMonks) en het Google Pixel marketingteam hoe AI creatieve processen en strategieën opnieuw vormgeeft. Ontdek welke kansen dit biedt om relevant te blijven en sterker te verbinden met je doelgroep.
14.00 - 14.45 | Verdiepingssessies | Ronde 2
In deze ronde kun je kiezen uit verschillende breakout-sessies, verzorgd in samenwerking met onze partners. De sessies variëren van interactieve panels en klantcases tot inspirerende deep dives – altijd gericht op actuele marketingvraagstukken. Geen verkooppraatjes, maar inhoud, praktijk en dialoog.
15.00 - 17.00 | marketing talks & keynotes
Na een scherpe paneldiscussie over the state of marketing met ondr andere Marc de Swaan Aarons, zorgt Kim Lammers voor een inspirenende en energieke afsluiting. Met haar ervaring als topsporter en ondernemer laat ze zien hoe je met lef, leiderschap en die extra procent perfectie duurzaam impact maakt.