Marketing live!
Het MarketingLive! congres heeft jaarlijks als ‘motto’ Bright Perspectives on Marketing en biedt een gevarieerd programma van keynotes en verdieping. In het ochtendprogramma hebben we een variatie aan verrassende bijdragen van onder meer Els Dijkhuizen (Heineken) en CCO van Odido: Tisha van Lammeren. Onder leiding van onze moderator Susanne van Nierop gaan we in gesprek met de sprekers over hun visie op het vak en hoe we als marketeers het verschil kunnen blijven maken. Na de lunch zijn er diverse keuze sessies – mede mogelijk gemaakt door onze partners – waar op specifieke actuele topics ingegaan wordt. In de middag sluiten we de dag plenair af met onder andere een spetterende opinie van Sander Schimmelpenninck om daarna met elkaar een glas te heffen tijdens de netwerkborrel.
Programma
Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering.
Susanne van Nierop
Susanne van Nierop is Content Director bij Adformatie, en al jaren ervaren in het marcom- en mediavak. Daarnaast is ze jurylid bij verschillende creatieve en bureau-awards.
Host
Nancy Rademaker
Getting ready for an AI future -
Nancy is een vooraanstaande internationale spreker op het gebied van
digitalisering en de impact ervan op klant- en medewerkersgedrag. Als
een van de weinige vrouwelijke keynote speakers in dit vakgebied
brengt zij een uniek perspectief met zich mee.
Keynote
Els Dijkhuizen
Els Dijkhuizen is Marketing Director bij Heineken Nederland. Ze is verantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van alle bier merken van Heineken Nederland. Els heeft een voorliefde voor het marketing vak en combineert creativiteit met business inzicht om de consumenten in het hart te raken. In het verleden was Els op internationaal niveau werkzaam voor Heineken, en voor andere FMCG-merken bij Coca Cola, en Smiths Food Group (Fritolay). Ze is nieuwsgierig, creatief en altijd op zoek naar nieuwe mogelijkheden om te innoveren en impact te maken. Met haar resultaatgerichte stijl streeft Els ernaar om samen met het team ideeën en dromen om te zetten in realiteit. Het glas is altijd halfvol, maar toch het liefst vol met een mooie schuimkraag! Proost!
M-Talk
Onder het genot van een broodje, soepje en wat te drinken praat je bij met je vakgenoten in de foyer.
Tijdens de 2 break out rondes worden er door onze partners diverse sessies aangeboden.
Susanne van Nierop
Susanne van Nierop is Content Director bij Adformatie, en al jaren ervaren in het marcom- en mediavak. Daarnaast is ze jurylid bij verschillende creatieve en bureau-awards.
Host
Dimitri Barbe
Waarom (durven) zo weinig bedrijven, organisaties, maatschappijen een beroep te doen op die natuurlijke intelligentie om een duurzame toekomst uit te bouwen?
Dimitri Barbe van Springbok agency Make Sense houdt tijdens deze keynote een verfrissend pleidooi én geeft handvatten!
Dimitri Barbe van Springbok agency Make Sense houdt tijdens deze keynote een verfrissend pleidooi én geeft handvatten!
Keynote
Sander Schimmelpenninck
Sander is journalist, spreker, opiniemaker, columnist en schrijver. Sander presenteerde voor de VPRO het spraakmakende Sander en De Kloof, waarin hij onderzoek doet naar de vermogens- en kansenongelijkheid in ons land. Sander is te horen in een van de populairste podcasts van Nederland: Zelfspodcast.
Column
Zien we jou op 16 november?
Impressie


