Marketing live!
Aan de hand van de resultaten van de Grote Marketing Enquête – het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en DVJ Insights naar de meest urgente marketingissues – wordt met een panel van topmarketeers stilgestaan bij de uitdagingen voor 2023 en verder. We bieden een podium aan CMO’s om hun ervaringen te delen.
Programma
Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering.
Koert van Mensvoort
Dr. ir. Koert van Mensvoort is als kunstenaar, technoloog en filosoof het meest bekend vanwege zijn Next Nature filosofie, die draait om het idee dat we onze technologische omgeving als een natuur op zich zelf gaan ervaren.
Keynote
Keynote
Thecla Schaeffer
We kennen Thecla van haar werk als CMO voor G-Star Raw, Accell Group en Tony’s Chocolonely. Tegenwoordig richt ze zich op kunst, branding en NFT’s.
Keynote
Donatello Piras
Donatello Piras brengt als host van Marketing Live! een dosis enthousiasme, energie én scherpte naar het podium van Theater Amsterdam.
host
Onder het genot van een broodje, soepje en wat te drinken praat je bij met je vakgenoten in de foyer.
Na de smakelijke lunch presenteren we de resultaten van de Grote Marketing Enquête. Onze host gaat in gesprek met een aantal smaakmakers uit het vak, maar betrekt ook het publiek bij deze discussie.
Brenda Smith
Brenda is sinds 2018 Director marketing & customer experience, A.S. Watson, sinds 2017 bestuurslid van de BVA en werd in 2021 verkozen tot cross media vrouw van het jaar.
panel
Miles Momoh
Miles Momoh, 29 jaar. Cultureel Strateeg bij Hammerfest in Amsterdam en ex bestuurslid bij We Are RA*W.
Zet zich in voor gelijkwaardige behandeling binnen de creatieve industrie bij o.a Plus Plus One.
panel
Marijn Poeschmann
Marijn Poeschmann is Country Manager Benelux voor YouTube. Ze is verantwoordelijk voor YouTube business, strategie en content partnerships in Nederland en België.
panel
Na het panel hebben we twee mooie keynotes en twee Marketing Talks op het programma staan:
Ralph Rijks
Ralph is Global VP Marketing voor het in Berlijn gevestigde Zalando. Ralph houdt er een nuchtere aanpak op na: hij gelooft in het maken van maximale impact met zo min mogelijk drama. In 2021 startte hij bij het e-commerce bedrijf met de ambitie om betekenisvolle verhalen te creëren die een positieve impact hebben op mens en planeet.
Keynote
Marius Lang
Marius Lang werkt als general manager voor LEGO Group Benelux. Voor hij zich in 2014 bij LEGO aansloot werkte hij in diverse marketingrollen bij Procter & Gamble.
keynote
Zien we jou op 8 november?
Impressie


