Marketing live!

Aan de hand van de resultaten van de Grote Marketing Enquête – het jaarlijkse onderzoek van Adformatie en DVJ Insights naar de meest urgente marketingissues – wordt met een panel van topmarketeers stilgestaan bij de uitdagingen voor 2023 en verder. We bieden een podium aan CMO’s om hun ervaringen te delen.

Programma

Schuif aan in het theater voor verschillende marketing talks en keynotes  over thema’s als wetenschap, duurzaamheid, innovatie, marketingleiderschap en gedragsverandering. 

Koert van Mensvoort

Dr. ir. Koert van Mensvoort is als kunstenaar, technoloog en filosoof het meest bekend vanwege zijn Next Nature filosofie, die draait om het idee dat we onze technologische omgeving als een natuur op zich zelf gaan ervaren.
Keynote

Dorkas Koenen

Learn from the best: Dorkas Koenen (Rabobank) is CMO of the Year.
Keynote

Thecla Schaeffer

We kennen Thecla van haar werk als CMO voor G-Star Raw, Accell Group en Tony’s Chocolonely. Tegenwoordig richt ze zich op kunst, branding en NFT’s.
Keynote

Donatello Piras

Donatello Piras brengt als host van Marketing Live! een dosis enthousiasme, energie én scherpte naar het podium van Theater Amsterdam.
host

Onder het genot van een broodje, soepje en wat te drinken praat je bij met je vakgenoten in de foyer. 

Na de smakelijke lunch presenteren we de resultaten van de Grote Marketing Enquête. Onze host gaat in gesprek met een aantal smaakmakers uit het vak, maar betrekt ook het publiek bij deze discussie. 

Brenda Smith

Brenda is sinds 2018 Director marketing & customer experience, A.S. Watson, sinds 2017 bestuurslid van de BVA en werd in 2021 verkozen tot cross media vrouw van het jaar.
panel

Miles Momoh

Miles Momoh, 29 jaar. Cultureel Strateeg bij Hammerfest in Amsterdam en ex bestuurslid bij We Are RA*W. Zet zich in voor gelijkwaardige behandeling binnen de creatieve industrie bij o.a Plus Plus One.
panel

Marijn Poeschmann

Marijn Poeschmann is Country Manager Benelux voor YouTube. Ze is verantwoordelijk voor YouTube business, strategie en content partnerships in Nederland en België.
panel

Ralph Rijks

Ralph is Global VP Marketing voor het in Berlijn gevestigde Zalando. Voor het online modeplatform stuurt hij een team van 200 mensen verspreid over 23 markten aan. Ralph houdt er een nuchtere aanpak op na: hij gelooft in het maken van maximale impact met zo min mogelijk drama. In 2021 startte hij bij het e-commerce bedrijf met de ambitie om betekenisvolle verhalen te creëren die een positieve impact hebben op mens en planeet.
Keynote

Marius Lang

Marius Lang werkt als general manager voor LEGO Group Benelux. Voor hij zich in 2014 bij LEGO aansloot werkte hij in diverse marketingrollen bij Procter & Gamble.
keynote

Zien we jou op 8 november?

Impressie

‘Marketing & Effie Live, voorheen bekend als 24Festival, weet keer op keer een podium te bieden aan de beste marketeers en meest interessante cases’