Aaron Spijkers
Product & Marketing Manager
Aaron Spijkers is Product & Marketing Manager bij Schiphol (Media) , waar hij verantwoordelijk is voor het ontwikkelen en implementeren van innovatieve marketingoplossingen op de luchthaven. Met een sterke focus op het bereiken van reizigers en bezoekers, zorgt Aaron voor creatieve en effectieve mediacampagnes die aansluiten bij de unieke dynamiek van Schiphol. Zijn rol omvat zowel productontwikkeling als strategische marketing, waarmee hij bijdraagt aan de zichtbaarheid en merkervaring op de luchthaven.
Meer dan Zichtbaarheid: Adverteerders, Reizigers en Schiphol
13:20-14:00 & 14:20- 15:00
Op Schiphol maken merken deel uit van de reis. Door op strategische momenten en plekken zichtbaar te zijn, dragen ze subtiel bij aan de ervaring van miljoenen passagiers. Maar hoe bepaal je wat je op welk moment moet tonen? Dit doe je door verschillende doelgroepen te identificeren, hun routes in kaart te brengen en relevante touchpoints te creëren. Zo transformeren merken de luchthaven tot een dynamische omgeving waar elke interactie telt.