
Dick & Daan van der Lecq
MarketingTalk | Merkbouwen anno 2025
Met de ervaring van toen en de kennis van nu.
Vader Dick van der Lecq liep zo’n 35 jaar rond in de reclamewereld en stond aan de basis van het succes van kleine en grote merksuccessen. Zoon Daan, beter bekend als Chef van der Lecq, bouwde in korte tijd zijn eigen merk met een grote fanbase. Vader en zoon Van der Lecq gaan tijdens MarketingLive! in gesprek over merkbouwen anno 2025, met de ervaring van toen en de kennis van nu.
Dick van der Lecq was bureaudirecteur van onder meer Etcetera en DDB. Tegenwoordig gebruikt hij onder de naam Boardsupporter zijn jarenlange ervaring om jonge ceo’s en management teams vooruit te helpen. Ook is hij succesvol portretfotograaf.
Daan van der Lecq is kok en foodblogger, bekend van zijn Instagram- en TikTok-accounts onder de naam @chefvanderlecq. Hij deelt zijn recepten met duizenden volgers en heeft inmiddels een maandelijks bereik van 1,5 miljoen mensen.
Merkbouwen anno 2025
11:00-11:15