Ghislaine Prins
Global Digital Marketing Director - Randstad
Ghislaine Prins is sinds 2019 Global Digital Marketing Director bij Randstad. Randstad is wereldwijd marktleider in de HR-dienstverlening en fungeert als betrouwbare partner in een door technologie gedreven wereld, waarbij het mensen en organisaties helpt hun volledige potentieel te benutten. Randstad werd opgericht in 1960 en heeft zijn hoofdkantoor in Diemen.
Voordat Ghislaine bij Randstad in dienst trad, speelde zij een sleutelrol in het vormgeven van de wereldwijde digitale strategie van Heineken. In haar laatste functie was zij wereldwijd verantwoordelijk voor de retail-ecommerceactiviteiten van de brouwer. Ze is gepassioneerd over het stimuleren van verandering door middel van digitale innovatie en de kracht van mensen.
Gedurende haar loopbaan zet Ghislaine zich actief in voor gendergelijkheid en inclusie binnen de organisaties waar zij voor werkt.
Ze behaalde een master in Bedrijfskunde aan de Rijksuniversiteit Groningen en is moeder van drie dochters. In haar vrije tijd houdt ze van lezen en lekker eten.
Expertpanel | The State of Marketing – groei met impact, leiderschap met lef
15:10 - 15:45
Hoe bouw je vandaag een marketingorganisatie die morgen nog steeds relevant is? In dit verdiepende panel gaat denker en IRG-oprichter Marc de Swaan Arons onder leiding van onze dagvoorzitter Marlies Tousain in gesprek met 2 vooraanstaande vakgenoten: Ghislaine Prins en Jeremiah Albinus over de drie pijlers die steeds opnieuw terugkomen in het internationale IRG-onderzoek:
- Humanized Growth
Waarde creëren voor klant, collega, community én aandeelhouder – met purpose als kompas en prestatie als resultaat. - De moderne CMO-toolkit
Leiderschap, creativiteit en datavaardigheid in balans. Welke nieuwe skills vragen samenwerking met HR, Finance en Tech, en hoe bouw je een cultuur die talent laat floreren? - Van aandacht tot effect
Nieuwe marketingmetrics – van Attention tot Share-of-Search en CLV – maken zichtbaar wat er écht toe doet en sturen slim op groei in plaats van alleen efficiëntie.
Wat kun je verwachten?
Een dynamisch gesprek vol praktijkvoorbeelden, inzichten uit lopend IRG-onderzoek en scherpe stellingen voor het publiek. We bieden je een bredere blik op de trends en competenties die het vak de komende jaren bepalen. Dé sessie voor marketeers die verder willen kijken dan de tools van vandaag en durven bouwen aan impact voor morgen.