PMA

Hans Middelhoek

Effie hoofdjury en business creatief bij the USP Company

Hans Middelhoek is lid van de Effie hoofdjury en Business Creatief bij The USP Company, bureau voor product discovery. Met de blik op de toekomst, een flinke dosis creativiteit en oprechte interesse in wat consumenten beweegt ontwikkelt hij innovatieve producten en diensten. Sterke merken maken hun belofte waar met relevante proposities.

Trends in effectiviteit

14.20 - 15.00

Effie verzamelt en bekroont al jaren de meest effectieve marketing cases. In zijn presentatie vertelt Hans Middelhoek
welke trends hij ziet. Wat is hem de afgelopen 5 jaar opgevallen en wat kunnen we daarvan leren? Aan de hand van
bekroonde Effie cases laat hij zien hoe je merken bouwt, gedrag verandert, met customers experiences en proposities
bewijs levert voor je belofte en marketing inzet voor maatschappelijke impact.
Ontdek hoe

  • je gedrag kan veranderen en tegelijk je merk kan bouwen.
  • je je merkbelofte waarmaakt.
  • je maatschappelijke impact combineert met commerciële resultaten.