Janco Klijnstra

CCO | Kaartje2go & Print.one

Janco is als CCO bij Kaartje2go & Print.one verantwoordelijk voor de samenwerkingen met andere bedrijven. Met meer dan 15 jaar ervaring in de e-commerce van consultant tot operationeel manager, heeft hij veel e-commerce organisaties van binnenuit leren kennen. Vanuit de samenwerkingen van Kaartje2go met andere bedrijven is Print.one ontstaan. Dé oplossing om hyper-gepersonaliseerde kaarten en brieven ge-automatiseerd vanuit je luie stoel te versturen.

samen met Maaike Ypeij geeft Janco deze sessie

Met post klanten terugwinnen die je via e-mail niet kan bereiken

13:20 - 14:00

E-mail is een populaire marketingtool voor veel ondernemingen. Maar wat als meer dan de helft van je klanten e-mails niet opent? Janco Klijnstra, CCO bij Kaartje2go & Print.one, vertelt hoe je naast e-mail ook post (geautomatiseerd) in kan zetten voor meer impact. Bijvoorbeeld vanuit een geautomatiseerde campagne waarbij een gepersonaliseerd poststuk automatisch wordt ingezet als een e-mail drie keer niet wordt geopend. Maar ook de combinatie post en e-mail is een krachtig. Het toevoegen van post aan e-mail zorgt voor een hogere openingsrate, verwerking en engagement. Dat blijkt uit het Crossmediaal neuromarketingonderzoek post & online, uitgevoerd door Unravel in april 2024.