Jeremiah Albinus

VP marketing HelloFresh Benelux

Jeremiah Albinus is Vice President Marketing Benelux bij HelloFresh, waar hij met een datagedreven en klantgerichte aanpak de marketingstrategie aanstuurt. Eerder was hij CEO en CMO van fonQ, waarmee hij ruime ervaring opbouwde in digitale innovatie en merkontwikkeling. Zijn visie draait om duurzame groei: van performance tot merk, en van retentie tot impact.

Tijdens MarketingLive! schuift Jeremiah aan bij het verdiepende panel onder leiding van Marlies Tousain en Marc de Swaan Arons (Institute for Real Growth). Samen verkennen zij hoe je vandaag een marketingorganisatie bouwt die morgen nog steeds relevant is – van Humanized Growth en de moderne CMO-toolkit tot nieuwe metrics die écht sturen op waardecreatie en groei.

Expertpanel | The State of Marketing – groei met impact, leiderschap met lef

15:00 - 15:30

Hoe bouw je vandaag een marketing­organisatie die morgen nog steeds relevant is? In dit verdiepende panel gaat denker en IRG-oprichter Marc de Swaan Arons onder leiding van onze dagvoorzitter Marlies Tousain in gesprek met Jeremiah Albinus en nog 1 vooraanstaande vakgenoten (t.b.a.)  over de drie pijlers die steeds opnieuw terugkomen in het internationale IRG-onderzoek:

  1. Humanized Growth
    Waarde creëren voor klant, collega, community én aandeelhouder – met purpose als kompas en prestatie als resultaat.
  2. De moderne CMO-toolkit
    Leiderschap, creativiteit en datavaardigheid in balans. Welke nieuwe skills vragen samenwerking met HR, Finance en Tech, en hoe bouw je een cultuur die talent laat floreren?
  3. Van aandacht tot effect
    Nieuwe marketing­metrics – van Attention tot Share-of-Search en CLV – maken zichtbaar wat er écht toe doet en sturen slim op groei in plaats van alleen efficiëntie.

Wat kun je verwachten?
Een dynamisch gesprek vol praktijk­voorbeelden, inzichten uit lopend IRG-onderzoek en scherpe stellingen voor het publiek. We bieden je een bredere blik op de trends en competenties die het vak de komende jaren bepalen. Dé sessie voor marketeers die verder willen kijken dan de tools van vandaag en durven bouwen aan impact voor morgen.