Joost Schipperijn

Digital Lead bij Global Media & Entertainment

Joost is als Digital Lead bij Global verantwoordelijk voor het gehele spectrum van Digital Out-of-Home. Van de transformatie binnen het retail medialandschap en de eindeloze mogelijkheden van datakoppelingen in campagnes, tot het groeiende aantal schermen op verschillende locaties in Nederland. Met het meest diverse digitale buitenreclamenetwerk van het land deelt Joost zijn uitgebreide kennis over hoe je effectief kunt adverteren binnen Retail Media en de impact van digital out-of-home maximaal kunt benutten.

De winkelstraat van morgen: bereik de consument met Digital Out-of-Home

11:30-12:15

De winkelstraat leeft! En meer dan ooit. In 2024 groeide het aantal fysieke winkels opnieuw, en consumenten blijven massaal naar de winkelstraat trekken om producten te zien, ruiken en ervaren. Van koopjesjagers tot gezinnen en jongeren: de winkelstraat is een afspiegeling van Nederland. En het mooie? Mensen staan hier juist open voor advertenties. Ze zoeken deals en inspiratie voor op het wensenlijstje.

 

In deze sessie laten we zien waarom de winkelstraat dé plek is waar merken in 2026 zichtbaar moeten zijn. Of je nu sales wilt aanjagen of wilt bouwen aan je merk Je ontdekt hoe je met slimme targeting (op locatie, moment of interesse) net zo gericht kunt adverteren als online, én hoe je met de juiste creatie impact maakt in een retail omgeving. We sluiten af met inspirerende cases die laten zien hoe merken nu al succes boeken in de winkelstraat!

 

Kortom: de shopper van morgen loopt buiten. Sta jij er straks ook?