Lea Schollmeyer

Brand Director Hellofresh

Als Brand Director bij HelloFresh Benelux is Lea Schollmeyer verantwoordelijk voor de lokale merkstrategie. Ze houdt zich dagelijks bezig met het uitbalanceren van het spel tussen globale merkconsistentie en lokale relevantie, waarbij het begrijpen van consumenten en lokale nuances een grote rol speelt. Met een achtergrond bij verschillende creatieve bureaus, blijven creatives een belangrijke focus in haar werk. Lea deelt haar uitgebreide kennis over effectieve campagnes als jurylid voor de Effie Awards en SAN (Stichting Adverteerders- en mediabureaus Nederland).

Lea verzorgt deze sessie samen met Roel Willemsen (Talpa Media)

Hoorbaar verschil – van radio tot podcast: zo klinkt HelloFresh als merk

11:30 - 12:10 & 14:00-14:40

HelloFresh positioneert zich wereldwijd als de eerste keuze voor een lekkere en makkelijke maaltijd doordeweeks. Dat vraagt om een global consistent merk dat tegelijk inspeelt op lokale behoeften van consumenten. In deze sessie laten HelloFresh en Talpa Media (Roel Willemsen)  zien hoe die strategie in de praktijk tot leven komt, met een centrale rol voor audio.

  • Ontdek hoe het nieuwe HelloFresh-soundlogo “Hello” werd ontwikkeld en gelanceerd.
  • Leer uit onderzoeken wat sonic branding effectief maakt en hoe radio en podcasts samen de merkbeleving versterken.
  • En aan de hand van concrete resultaten zie je hoe een Total Audio-aanpak – van lineaire radio en streaming tot podcasts – de connectie met de consument verdiept en merkimpact vergroot.