Marlies Tousain

Inhoud met impact. Strategie met flair. Walk your talk

Marlies Tousain leidt MarketingLive 2025 met flair, scherpte en souplesse. Met haar natuurlijke podiumprésence, inhoudelijke diepgang en bevlogen ervaring in de wereld van grote merken, zorgt ze voor een energieke, verbindende en professioneel geleide congresdag.

Ze bekleedde commerciële (directie)rollen bij topmerken als Unilever, SAB Miller en Red Bull – de Champions League van de FMCG-wereld. Daarnaast werkt ze met organisaties in opkomende markten en snelgroeiende startups, en weet ze dus als geen ander hoe je merken bouwt én in beweging houdt.

Als medeoprichter van Impact Companions helpt ze bedrijven hun maatschappelijke rol te versterken: als “force for good”. Ze daagt leiders uit om hun merk en leiderschap te verbinden aan maatschappelijke relevantie en duurzame impact.

“Brands that matter, do better.”

Als dagvoorzitter is Marlies scherp en empathisch. Ze stelt de juiste vragen, houdt het publiek betrokken, en verbindt sprekers en thema’s tot één krachtig geheel. Altijd met oog voor de rode draad én de energie in de zaal.

Met Marlies als host is MarketingLive verzekerd van een dag die niet alleen soepel verloopt, maar ook verrijkt, verrast en activeert.