Sietze Rademaker & Eva van Woerkom

Sietze Rademaker & Eva van Woerkom

Sixieme Son

Sietze Rademaker:

Sietze is na zijn studie rechten 18 jaar geleden, begonnen bij MassiveMusic als publisher. Vervolgens is hij als een van drie mensen nauw betrokken geweest bij de oprichting van Spotify in de Benelux – waarna business development banen volgden bij onder meer Vice Media, Epidemic Sound en Amp.Amsterdam. Sonic branding bleef hem altijd heel erg intrigeren en zodoende volgde een baan bij een van de meest gerenommeerde bedrijven en tevens de pioneer in dit vakgebied, Sixième Son. Bij Sixième Son is hij verantwoordelijk voor de development van het bedrijf in Europa. Nieuwe klanten aantrekken, het sonic branding evangelie verder verspreiden en zorgen dat merken de waarde zien van het hebben een eigen geluidsidentiteit. Als een merk middels geluid en muziek weet uit te dragen wat zijn/haar merkwaarden zijn en daarmee de consument aan zich weet te binden, is het klaar voor de toekomst.

Eva van Woerkom:

Eva is International Client Director bij Sixième Son, gevestigd in Parijs. Eva heeft een master in marketing en 10 jaar ervaring op het gebied van reclame, merkstrategie visual design en sonic branding voor merken. Ze werkt voor klanten van alle soorten en maten, van corporate tot consumer brands (denk aan bijvoorbeeld AXA, Etihad, Michelin, Sanofi, Unilever, P&G en Danone). Eva heeft een passie voor muziek en is de link tussen de klant en het creatieve team. Haar primaire focus is luisteren naar de klant en het garanderen van klanttevredenheid door het leveren van topwerk. Ze zorgt ervoor dat de filter van het merk (waarden, positionering, doelgroep) op elk project wordt toegepast en het creatieve werk overeenkomt met de brief. En dat allemaal uiteraard binnen de afgesproken tijdlijn en toegewezen budget. 

De effectiviteit van een geluidsidentiteit voor je merk

13.15 - 13.55 & 14.20 - 15.00

Hoe een geluidsidentiteit je kan helpen om je te onderscheiden van andere merken, een emotionele band met je consument te scheppen, je merkwaarden over te brengen en herkenbaarder te worden.